logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 253 - 270 z 686   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Skład towarowy pokonuje długie wzniesienie od Mieszczka do Podwierzbia na szlaku do Torunia. Jak widać daje sobie doskonale radę, a na "haku" 40 wagonów - cystern po 50 tys. litrów każda, czerwiec 2016 r.
Skład towarowy pokonuje długie wzniesienie od Mieszczka do Podwierzbia na szlaku do Torunia. Jak widać daje sobie doskonale radę, a na "haku" 40 wagonów - cystern po 50 tys. litrów każda, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Skład towarowy rusza w kierunku Orlen Płock, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Skład towarowy rusza w kierunku Orlen Płock, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Lokomotywa tzw. luzem oczekuje wolnej drogi w kierunku Torunia. Jest to zmodernizowana polska lokomotywa manewrowa SM-42 produkcji Fablok. Obecnie firma Newag po "odmłodzeniu" maszyny przystosowała ją do różnych prac, jak manewrowe, obsługa składów pasażerskich i lekkich towarowych. Na zdjęciu lokomotywa w barwach LOTOS 6Dg-153 w trakcie postoju na naszej stacji, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Lokomotywa tzw. luzem oczekuje wolnej drogi w kierunku Torunia. Jest to zmodernizowana polska lokomotywa manewrowa SM-42 produkcji Fablok. Obecnie firma Newag po "odmłodzeniu" maszyny przystosowała ją do różnych prac, jak manewrowe, obsługa składów pasażerskich i lekkich towarowych. Na zdjęciu lokomotywa w barwach LOTOS 6Dg-153 w trakcie postoju na naszej stacji, czerwiec 2016 r.

Lokomotywy towarowe ST-44 i ST-45 pokonują wzniesienie na wysokości Sułocina. Przejazd na trasie Sułocin-Kwaśno, czerwiec 2016 r.
Lokomotywy towarowe ST-44 i ST-45 pokonują wzniesienie na wysokości Sułocina. Przejazd na trasie Sułocin-Kwaśno, czerwiec 2016 r.

Lokomotywa produkcji ZSRR tzw. Gagarin w barwach RAIL Polska na szlaku do Torunia. Zdjęcie wykonano w okolicach Pawłowa k/Sierpca, czerwiec 2016 r.
Lokomotywa produkcji ZSRR tzw. Gagarin w barwach RAIL Polska na szlaku do Torunia. Zdjęcie wykonano w okolicach Pawłowa k/Sierpca, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Przewoźnik RAIL nawet późnym wieczorem prowadzi składy z Orlenu Płock w kierunku Torunia, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Przewoźnik RAIL nawet późnym wieczorem prowadzi składy z Orlenu Płock w kierunku Torunia, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Ruszyły przewozy na szlaku do Torunia. Na zdjęciu skład towarowy-beczki oczekuje "semafora" do odjazdu, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Ruszyły przewozy na szlaku do Torunia. Na zdjęciu skład towarowy-beczki oczekuje "semafora" do odjazdu, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Kompleks Parowozownia zniknął z krajobrazu bezpowrotnie, ale jeden obiekt zdewastowany jeszcze trwa dzielnie. Cóż to takiego? To punkt kontrolny, gdzie maszynista meldował wjazd i wyjazd z torów stacji na obsługowe. Zjazd na naprawę, po węgiel czy postój parowozu w parowozowni. Dziś już tylko służy do ostatniego zdjęcia i wspomnień o Wielkiej Sierpeckiej Stacji, 24.04.2016 r.
Stacja Sierpc. Kompleks Parowozownia zniknął z krajobrazu bezpowrotnie, ale jeden obiekt zdewastowany jeszcze trwa dzielnie. Cóż to takiego? To punkt kontrolny, gdzie maszynista meldował wjazd i wyjazd z torów stacji na obsługowe. Zjazd na naprawę, po węgiel czy postój parowozu w parowozowni. Dziś już tylko służy do ostatniego zdjęcia i wspomnień o Wielkiej Sierpeckiej Stacji, 24.04.2016 r.

Stacja Sierpc lata siedemdziesiąte XX wieku. Foto z cyklu "Kolejarskie wspomnienia".
Stacja Sierpc lata siedemdziesiąte XX wieku. Foto z cyklu "Kolejarskie wspomnienia".

Stacja Sierpc. Na fotografii pozostawiony budynek należący do parowozowni, służył jako szatnie i łazienki dla obsługi parowozowni. Na piętrze była zlokalizowana noclegownia, miejsce wypoczynku dla załóg przyjezdnych. Jeszcze w 2015 roku (na foto) służył jako biuro maszynistów i dyspozytora szynobusów. Został rozebrany 31.03/01.04.2016 r.
Stacja Sierpc. Na fotografii pozostawiony budynek należący do parowozowni, służył jako szatnie i łazienki dla obsługi parowozowni. Na piętrze była zlokalizowana noclegownia, miejsce wypoczynku dla załóg przyjezdnych. Jeszcze w 2015 roku (na foto) służył jako biuro maszynistów i dyspozytora szynobusów. Został rozebrany 31.03/01.04.2016 r.

Stacja Sierpc, lata 70. XX w. Lokomotywa serii Ty2 ze składem towarowym wjeżdża z kierunku Torunia lub Brodnicy. Skład skierowany został na tory postojowe (już nieistniejące) przy ul. Staszica, aż trudno uwierzyć, że ta polna droga to dziś piękna ulica. Zdjecie z internetu.
Stacja Sierpc, lata 70. XX w. Lokomotywa serii Ty2 ze składem towarowym wjeżdża z kierunku Torunia lub Brodnicy. Skład skierowany został na tory postojowe (już nieistniejące) przy ul. Staszica, aż trudno uwierzyć, że ta polna droga to dziś piękna ulica. Zdjecie z internetu.

Koziołek w "epoce pary". Stacja mijankowa na szlaku Sierpc-Toruń. Posiadała kasę biletową, poczekalnię, rampę wyładowczą, tory mijankowe w peronach i tor dodatkowy dla składów towarowych oczekujących wolnego szlaku. Dziś już dawna świetność zgasła, budynek stacji zamieniono na dom mieszkalny, zostawiono tylko jeden tor i tak stacja stała się przystankiem. Obecnie szlak obsługiwany jest przez nowoczesny tabor przewoźnika Arriva, marzec 2016 r.
Koziołek w "epoce pary". Stacja mijankowa na szlaku Sierpc-Toruń. Posiadała kasę biletową, poczekalnię, rampę wyładowczą, tory mijankowe w peronach i tor dodatkowy dla składów towarowych oczekujących wolnego szlaku. Dziś już dawna świetność zgasła, budynek stacji zamieniono na dom mieszkalny, zostawiono tylko jeden tor i tak stacja stała się przystankiem. Obecnie szlak obsługiwany jest przez nowoczesny tabor przewoźnika Arriva, marzec 2016 r.

Stacja Sierpc. To nie prima aprilis tylko koniec rzeczywistości wielkiej kolei w Sierpcu. Ostatni budynek po ogromnej parowozowni zamieniono w gruz... została tylko legenda, 1.04.2016 r.
Stacja Sierpc. To nie prima aprilis tylko koniec rzeczywistości wielkiej kolei w Sierpcu. Ostatni budynek po ogromnej parowozowni zamieniono w gruz... została tylko legenda, 1.04.2016 r.

"SIERPC" w nowych barwach, 31.03.2016 r.
"SIERPC" w nowych barwach, 31.03.2016 r.

Stacja Sierpc lata 70. XX w. Widok od strony zachodniej, czyli od strony wjazdu z Torunia i Brodnicy. Na fotografii parowóz serii Tr203 jedynak na naszej stacji produkcji amerykańskiej przeznaczony do prac manewrowych. Jak widać załoga wykonuje tzw. przetoki składów towarowych. Po lewej stronie nowy budynek należący do parowozowni - to noclegownia. Po prawej stronie polna droga - to tak wyglądała ul. Staszica.
Stacja Sierpc lata 70. XX w. Widok od strony zachodniej, czyli od strony wjazdu z Torunia i Brodnicy. Na fotografii parowóz serii Tr203 jedynak na naszej stacji produkcji amerykańskiej przeznaczony do prac manewrowych. Jak widać załoga wykonuje tzw. przetoki składów towarowych. Po lewej stronie nowy budynek należący do parowozowni - to noclegownia. Po prawej stronie polna droga - to tak wyglądała ul. Staszica.

Dwa nieczynne dworce PKP sierpecki i gostyniński, niby podobne ale jaka różnica, 2016 r.
Dwa nieczynne dworce PKP sierpecki i gostyniński, niby podobne ale jaka różnica, 2016 r.

Stacja Sierpc. Na zdjęciu pociąg towarowy z cysternami odbywa postój przed semaforem w kierunku Płocka. Bardzo to rzadki widok, ale przypomina, że Sierpc był wielkim węzłem kolejowym, luty 2016 r.
Stacja Sierpc. Na zdjęciu pociąg towarowy z cysternami odbywa postój przed semaforem w kierunku Płocka. Bardzo to rzadki widok, ale przypomina, że Sierpc był wielkim węzłem kolejowym, luty 2016 r.

Zwrotnica nr 13, w tle 12, styczeń 2016 r.
Zwrotnica nr 13, w tle 12, styczeń 2016 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.