|
|
Galeria |
Stacja Sierpc, 3.05.2012 r.
|
Przejazd kolejowy koło skansenu, 28.03.2012 r.
|
Przejazd kolejowy koło skansenu, 28.03.2012 r.
|
Przejazd kolejowy na drodze do Ligowa, 28.03.2012 r.
|
Zwrotnica w miniaturze, 28.03.2012 r.
|
Gagarin, 28.03.2012 r.
|
Wózki Gagarina, 28.03.2012 r.
|
Przewoźnicy PKP Cargo i KolTrans Orlen na stacji w Sierpcu. Foto w technice Photomatix, 25.04.2012 r.
|
Lokomotywa ST44 PKP Cargo ze składem towarowym pokonuje most na rzece Skrwie w Mieszczku, 25.04.2012 r.
|
Postój na stacji Sierpc, 25.04.2012 r.
|
Stacja Sierpc 20.04.2012 r. Zestaw towarowy w zachodzącym słońcu. Pierwsza to polska lokomotywa spalinowa SM42 przeznaczona głównie do prac manewrowych, ale w lekkich składach towarowych świetnie się sprawuje. Druga to ciężka lokomotywa towarowa z ZSRR w PKP oznaczona ST44 popularny "Gagarin", przeznaczona do pracy z najcięższymi składami towarowymi.
|
Staca Sierpc, koniec lat 90. XX w. To początek upadku naszej stacji, zarośnięte torowiska, zdemontowane żurawie wodne, ale jeszcze są ławki na peronach, działajace szlabany, okna nie są zabite blachą w budynku dworca i te już ostatnie pomarańczowe piętrowe składy osobowe z kierunku Płocka i Nasielska.
|
Parowozownia. Widok z biura dyspozytora. Rozebrane torowiska dojazdowe do stanowisk naprawczych i postojowych, 18.03.2012 r.
|
Parowozownia. Wejście główne od strony ul. Dworcowej, 18.03.2012 r.
|
Parowozownia. Pokój księgowej i całą parowozownię okradziono, a kasa jest na swoim miejscu, 18.03.2012 r.
|
Parowozownia. Widok zza krat czyli sen tego, który doprowadził do takiego stanu, 18.03.2012 r.
|
Parowozownia. Widok na halę główną (tzn. to, co z niej zostało), 18.03.2012 r.
|
Sierpecka sztuka szydzenia z wizerunku miasta. Dworzec to dla przyjezdnego wizytówka miasta, a tu to co, dechami zabili. Nawet "Z" z desek nie umieją zbić. To nie reklama, to reklamacja!!!, 12.02.2012 r.
|
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 >>
|
|