|
|
Galeria |
Pociąg osobowy TLK Flisak na peronach sierpeckiej stacji, 12 grudnia 2021 r.
|
Stacja Sierpc, 11 grudnia 2021 r.
|
Stacja Sierpc, 11 grudnia 2021 r.
|
Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.
|
Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.
|
Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.
|
Tor między Sierpcem a Szczutowem przed remontem, 27.05.2021 r.
|
Wymiana odbojnicy (czerwony element pośrodku toru stanowi jej początek) na wiadukcie kolejowym nad DK10 na linii kolejowej nr 33 w kierunku Brodnicy. Odbojnica zabezpiecza pociąg w przypadku wykolejenia przed ruchem poprzecznym. Zdjęcie wykonane dnia 25.09.2021 r.
|
Widok na głowicę rozjazdową w kierunku wyjazdu ze stacji Sierpc w stronę Torunia oraz Brodnicy. W kadrze widać nowe semafory świetlne stojące przekreślone przed starymi semaforami kształtowymi w oczekiwaniu na przejęcie ich funkcji. Oznacza to niestety utratę ikonicznych semaforów kształtowych, które są kolejową pamiątką poprzedniej epoki, jednak semafory kształtowe są już przestarzałe oraz m. in. słabo widoczne w nocy, w porównaniu do semaforów świetlnych. Przekreślone sygnalizatory z siwymi masztami to tarcze ostrzegawcze, które również oczekują włączenia, 21.11.2021 r.
|
Widok z torów na wjazd na stację Sierpc od strony Brodnicy. Na pierwszym planie widać nową tarczę ostrzegawczą, która jest jeszcze nieaktywna. Pojawiła się prawdopodobnie z powodu wymiany semafora wjazdowego z kształtowego na świetlny, jednak semafor ten również jest na razie nieaktywny, 21.11.2021 r.
|
Stacja Sierpc. Remont peronu 3, a dalej chyba... dworca, wrzesień 2021 r.
|
Stacja Sierpc. Widok ogólny, wrzesień 2021 r.
|
Mieszczk k/Sierpca. Kolejny skład towarowy dostarczający kruszywo do robót remontowych naszej stacji, sierpień 2021 r.
|
Tor gotowy do geometrii. Okolice Szczutowa, 2021 r.
|
Linia kolejowa Sierpc-Brodnica będzie przystosowana do szybkich pociągów, ale to wymaga zastosowania szyn bezstykowych, takich, że w czasie jazdy nie usłyszymy stukotu kół, jak do tej pory bywało. Do tego wszystkiego potrzebna jest maszyna (na fotografii). Jest to mobilna zgrzewarka szyn, która precyzyjnie je łączy. Jak widać tor już ułożony, ale nie obsypany. Okolice Szczutowa, sierpień 2021 r.
|
Popularna i znana koparka z zamontowaną specjalną głowicą służy do ustawiania podkładów pod szyny, sierpień 2021 r.
|
Do naprawy torowiska używa się podobnych maszyn, jakie widujemy przy naprawie ulic w mieście czy innych dróg. Na fotografii walec drogowy do ugniatania podsypki, sierpień 2021 r.
|
Stacja Sierpc. Na fotografii skład towarowy w czasie wyładunku kruszywa na torach bocznicy wyładunkowej. Bocznica to dawne tzw. "wahadło", miało być zlikwidowane jak parowozownia, a jednak się przydaje, sierpień 2021 r.
|
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 >>
|
|